autor obrazka: Andrzej Mleczko


1. Idzie ksiądz- pedofil,
Wzrokiem kasę łowi.
Szuka ministrantów
Do wieczornych rautów.
Siostra Bernadetta
Ma bujnego kreta.
A pieniądze z tacy giną,
Kiedy chleje mszalne wino.

Refren:
Kościół katolicki
Wszystkim nam jest bliski.
Pieśni te z ambony
Ku chwale mamony.

2. Dziś przychodzi biskup,
W sutannie ma peryskop.
Ksiądz proboszcz już gotowy
Na wieczorne łowy.
Babcie od różańca
Nawarzyły grzańca.
Impreza do wieczora
Dla Ojca Dyrektora.

Refren:
Kościół katolicki
Wszystkim nam jest bliski.
Pieśni te z ambony
Ku chwale mamony.

Kościelna imprezka (wiersz)

                                               autor obrazka: Andrzej Mleczko


1. Idzie ksiądz- pedofil,
Wzrokiem kasę łowi.
Szuka ministrantów
Do wieczornych rautów.
Siostra Bernadetta
Ma bujnego kreta.
A pieniądze z tacy giną,
Kiedy chleje mszalne wino.

Refren:
Kościół katolicki
Wszystkim nam jest bliski.
Pieśni te z ambony
Ku chwale mamony.

2. Dziś przychodzi biskup,
W sutannie ma peryskop.
Ksiądz proboszcz już gotowy
Na wieczorne łowy.
Babcie od różańca
Nawarzyły grzańca.
Impreza do wieczora
Dla Ojca Dyrektora.

Refren:
Kościół katolicki
Wszystkim nam jest bliski.
Pieśni te z ambony
Ku chwale mamony.

8 komentarzy:

  1. Cała prawda o KK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy aż cała prawda, ale jest jej tu niestety bardzo dużo.
      Kiedy obserwuję poczynania współczesnego kościoła, przypominają mi się faryzeusze z Nowego Testamentu. Obłuda, zakłamanie i sztuczna wiara na pokaz jest tam przykrą normą. Nie wspomnę już o żądzy pieniądza, często za wszelką cenę i kosztem biednych ludzi. Z takim kościołem nie chcę mieć nic wspólnego. :)

      Usuń
  2. Co tu dużo mówić, z Kościołem mam stosunki chłodnawe, zgadzam się więc ;)
    A propos wierszyków - bardzo spodobał mnie się tekst ze strony popolskiemu.pl. Taki tekst-życzenia Wielkanocne :D

    Niechby się nawrócił Urban
    Rydzyk poczul moc buddyzmu
    Duda zaczął nosić turban
    Tusk zapragnął socjalizmu

    Niechby ustąpiła Szydło
    Na estradę wrócił Kukiz
    Antoniemu śledztwo zbrzydło
    Wiem, to wszystko banialuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, bardzo ciekawe życzenia. Wydaje mi się, że Kukiz jeszcze może wrócić na scenę: w momencie, kiedy zobaczy na własne oczy, jak brudnym zajęciem jest politykowanie w naszym kraju.
      Ja z kościołem nie mam już żadnych stosunków. Kiedyś je miałem, ale zobaczyłem, jak brudnym miejscem często bywa kościół.

      Usuń
  3. dobre!! :D
    to się nawet da zaśpiewać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to miał być taki wierszyk, żeby wpadł człowiekowi do głowy, najlepiej od razu w formie nuconej. ;)

      Usuń